Je zoekt het hele pakket in een vrouw en net enkel iemand om aan je lusten te voldoen. Je bent lief en hebt een goed karakter dan is voor mij belangrijker dan een mooi uiterlijk.
Je bent een goed gemanierd persoon maar je houdt er ook wel van om stout te zijn op zijn tijd. Niet te veel natuurlijk want dat zou gek zijn, lol. Maar laten we close worden en kijken waar we uitkomen met zijn tweeën. Wat zeg jij ervan?
Een leuke eerkijke man die als hij ergens voor gaat er ook echt voor wil gaan. Wees eerlijk dan bereik je het meeste zeg ik altijd maar. Lijkt me leuk als je een beetje romantisch ben maar niet dat overdreven. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg toch?