Dus, ben je toe aan een triootje met mij en mijn beste vriend (een vrouw)? We hebben allebei al een relatie dus verwacht niets ernstigs. Maar als we goed met elkaar overweg kunnen, wie weet maken we er misschien een terugkerend punt van.
Zullen wij eens samen een avondje doorbrengen samen? Lekker tegen elkaar aan kruipen en elkaars warmte voelen? Hopelijk doe je een lekker luchtje op, dan kruip ik lekker tegen je aan.
Je bent een goed gemanierd persoon maar je houdt er ook wel van om stout te zijn op zijn tijd. Niet te veel natuurlijk want dat zou gek zijn, lol. Maar laten we close worden en kijken waar we uitkomen met zijn tweeën. Wat zeg jij ervan?