Een leuke gozer waar ik plezier mee kan beleven. Het is geen must maar als we zin hebben in elkaar, dan kan dat er gerust van komen. Alles kan en mag maar niks moet.
Als eerste ben je gewoon een schat van een man met respect voor alles wat moeder aarde ons heeft gegeven. Niet bepaald een thuiszitter maar gewoon lekker buiten zijn en genieten van alles om je heen.
Niet eenzaam, soms wel alleen..Herkenbaar? Ben je die ene? Eerlijk, betrouwbaar, sociaal, verzorgd, attent, met je leven op de rails maar toe aan een aanvulling daarop? Laat het me weten, ik antwoord berichten met foto altijd..Misschien kunnen we elkaar nog wat moois erbij leren in dit leven, lijkt