Ben jij de gezellige, lieve, eerlijke man die ik zoek? Die verder humoristisch is en ook, net als ik houdt van sportieve aktiviteiten. Zoals wandelen, hardlopen, fietsen en die me evt. kan leren tenissen.? Lijkt me gezellig ! Groetjes Olga
Ik kan gemakkelijk praten, je zult geen probleem met me hebben, wees gewoon ruimdenkend gemakkelijk en wees een aardig persoon voor mij! In de hoop een nieuwe vriend te ontmoeten om plezier aan te beleven!
Iemand die de dingen die ik wil aankan en respecteert, vooral als het om mijn kinderen gaat. Moet van kinderen houden en het zou leuk zijn als je er eigen hebt. En ik hou helemaal niet van rokers.