Ik hoop hier een man tegen te komen, die mij gelukkig kan maken, een man die lief is maar ook spannend, een leuk leven samen leven. Ben jij die man die ik zoek?
Ik hoop dat je het mooiste verhaal bent dat het leven voor mij heeft bestemd, de man waar ik naar op zoek ben. Ik wil gewoon iemand oprecht kennen, want mijn gevoelens en respect zijn erg belangrijk. Ik wil dat iemand me zijn geduld toont, zijn oneindige liefde en zorgzaamheid.
Ik wil niet langer het gevoel hebben dat ik alleen ben. Ik wil warmte en liefde van iemand voelen. Wanneer ik thuiskom na een lange dag of als ik vrij ben heerlijk met je kunnen uitslapen. Ja eigenlijk ben ik toch ook een beetje een romanticus
Ik wil graag een man vinden die ook gek op seks is en daar werk van wil maken. Dat is voor mij echt een must, want mis de seks echt op het moment. Laten wij die droom dan ook uit komen?