Als je het alleen zijn ook een beetje tegen gaat staan en je zou wel weer leuke dingen willen doen met een vrouw dan mag je reageren. Echt veel eisen heb ik niet zolang je maar eerlijk ben en je hartje op de juiste plek heb zitten
U wilt een vrouw in je leven eerst vriendschap en als het goed voelt , beslissen we samen wel welk pad we gaan bewandelen. Het zou wel prettig zijn als u ook een beetje een mix van serieus en spontaan met humor bent.
Ben jij die sportieve man die het ook fijn vind om samen dingen te onder nemen? Ik zoek misschien wel een sport maatje, maar hoop dat er ook meer uit kan bloeien. Iedereen is toch opzoek naar een beetje liefde in zijn of haar leven?