Het zou ideaal zijn als jij een soort nachtuil was die tot laat wakker bleef. Want dan kunnen we dus afspreken wanneer ik klaar ben met werken in het restaurant. Lijkt het je wat?
Ik wil niet langer het gevoel hebben dat ik alleen ben. Ik wil warmte en liefde van iemand voelen. Wanneer ik thuiskom na een lange dag of als ik vrij ben heerlijk met je kunnen uitslapen. Ja eigenlijk ben ik toch ook een beetje een romanticus
Het alleen zijn, het alleen dingen doen en overal maar als enige alleen te zijn heb jij ook schoon genoeg van. Jij wilt graag iemand hebben om er mee op uit te gaan en het hoeft niet altijd buitenshuis, want ook in huis een hapje eten of een film kijken is samen gezelliger.