Je durft voor jezelf op te komen en vind niet alles zomaar goed. Je geeft tegengas maar slaat daar niet in door. Jaloers ben je niet en je geniet ook van een avondje naar de kroeg.
Op zoek naar een ingetogen man die dezelfde interesses heeft als ik. Jij bent vooral naar andere mensen toe heel erg verlegen maar er is zo een gezegde dat luidt: stille waters, diepe gronden. Dat is exact wat ik met jou wil ervaren!
Ben jij die sportieve man die het ook fijn vind om samen dingen te onder nemen? Ik zoek misschien wel een sport maatje, maar hoop dat er ook meer uit kan bloeien. Iedereen is toch opzoek naar een beetje liefde in zijn of haar leven?