Jij bent iemand die in orde is als je nog iemand bij ons hebt. Liefst iemand met ervaring omdat we geen ervaring hebben, maar niet nodig hebben. Dus jij bent degene om mijn droom te laten uitkomen?
Ben je een alleenstaande man die graag tijd met me doorbrengt? Ik kan je vertellen dat ik nu zo klaar ben. Ik denk dat we dingen kunnen uitwerken en samen tijd doorbrengen. Dus jij ook?
Ik zoek een echte heer, eentje die goede normen en waarden van huis uit heeft meegekregen. Gevoel voor humor, leuk karakter en een leuke uitstraling. Ik zoek alleen serieuze mannen en niet eentje die snel een vluggertje wilt maken. Groetjes.
Iemand die het leuk vind over de rommelmarkt te struinen, theater of filmhuis te bezoeken, of spontaan een koffie met wat lekkers gaan drinken in het centrum. Lijkt het je wat? Reageer dan en ik reageer terug.