Ik heb nooit een stabiele relatie gehad, maar wil dat gevoel van liefde vinden. Er is een man in mijn leven met wie ik contact heb en waarmee ik intimiteit kan hebben. Geen liefde!
Ik heb mannen gehad in alle maten, leeftijden en nationaliteiten. Ieder mens is uniek en mooi op zijn manier. Soms is het even zoeken haha. Ik heb geleerd niet meteen met een oordeel klaar te staan. Maak je dus niet druk en reageer gewoon als je geinteresseerd bent.
Een eerlijke en intelligente man voor een vaste relatie. Een reaktie van jullie is hartelijk welkom. Als er een foto bij is, dan weet ik ook met wie ik kan mailen.