Eerlijk, rechtvaardig en geen blad voor de mond nemend, maar gewoon zeggen waar het op staat dat is ook wat ik zoek in een man en dat vind ik dubbel zo belangrijk als een leuk uiterlijk want dat is enkel leuk voor het oog.
Iemand die netjes is, en het mag best rommelig zijn maar niet te. Ik kan daar absoluut niet tegen en vaak worden de mensen er ook gek van als ik meerdere keren zeg zal ik je helpen opruimen. Maar jij hebt vast ook een minpuntje denk ik.
Nieuwe mensen leren kennen. Ben benieuwd wat eruit voort komt...een nieuw maatje?? Lekker spannend... Dus...misschien valt het mij te beurt, valt het jou te beurt, valt het ons te beurt...wie weet