Een eerste afspraak wat het begin kan zijn van een lang leven nog samen. Ik zie het al voor me, maar of jij dat ook voor je ziet weet ik niet. Laten we dus eens een leuk gesprek gaan hebben, over alles wat je bezighoud. En dan gaat de zon misschien snel weer eens schijnen in onze levens.
Je kunt je vinden of wil je zelf omringen met dieren. Ik ben namelijk dierenarts geweest en niets gaat mij van mijn passie weerhouden. Dat geen probleem voor jou. Dan ook niet voor mij. Verder liefst een mannelijke man. Die grijs wordt en zijn charme wel heeft.
Ook jij geniet van je vrijheid maar mist af en toe die warmte. Gezelligheid vind je belangrijk en je onderneemt plezante activiteiten in het dagelijks leven. Zoek je iemand die dat met je kan delen, dan ben je bij mij goed.
Ook jij hebt weinig geluk in de liefde gehad zeker. Misschien trok dat je wel naar mij toe. Ik snap niet wat er mis is met verwachten dat iemand buiten de perfecte man :) Ook de nodige humor moet hebben en zeker een lekkere vlotte babbel. Want die zoek ik dus iemand met een heerlijke vlotte babbel ...