In iedere relatie die ik heb gehad met een man kwam op ten duur de zin "het gaat niet meer tussen ons, het is over". Nu hoop ik een man te vinden die wel bij mij blijft en niet die zin uitspreekt maar die me dan kan vertellen wat ik verkeerd doe, want ik begrijp echt niets van jullie mannen.
Nieuwe mensen leren kennen. Ben benieuwd wat eruit voort komt...een nieuw maatje?? Lekker spannend... Dus...misschien valt het mij te beurt, valt het jou te beurt, valt het ons te beurt...wie weet
Ook jij hebt weinig geluk in de liefde gehad zeker. Misschien trok dat je wel naar mij toe. Ik snap niet wat er mis is met verwachten dat iemand buiten de perfecte man :) Ook de nodige humor moet hebben en zeker een lekkere vlotte babbel. Want die zoek ik dus iemand met een heerlijke vlotte babbel ...
Ik ben nog jong en vitaal, en daar werk ik hard aan. Ook als het om seksuele relaties gaat. Veel mannen denken dat vrouwen na hun zestigste niet meer aan seks doen, maar deze dame lust er wel koek van! Ik hou van gewone seks tot eventueel soft s&m. Jij bent romantisch, passievol en hygiënisch.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Fieneke49, 68 jaar · Driehuizen
je bent inmiddels misschien ook al wel zonder baan? Je hebt veel vrije tijd over, en je vind het leuk om die te benutten met reizen
RoosjeToosje, 68 jaar · Vreeland
Uiteraard ben je een man, een man die zijn leven ook ten volle leeft en nog zoveel mogelijk wil doen in dit leven. Wandelen,
Emmeppel, 69 jaar · Meppel
Geen binnenzitter maar een actieve man is wat ik zoek. Nuchtere instelling en kijk op het leven die ook in voor een lolletje
Idaah, 68 jaar · Kortrijk
Je moet wel een beetje romantisch zijn want ik hou niet van het koude gebeuren, zo van erop en eraf en dan is het weer voorbij.
Ppppppaaaula, 66 jaar · Kluizen
Je kan je mannetje staan in het digitale tijdperk, bent niet van een té oude stempel en hebt niks tegen mijn kat. Ga
DanceforLife, 66 jaar · Utrecht
Ik ben dan in de zestig, ik heb nog altijd een enorm druk carriere, tijd voor liefde? Ik zou het graag willen, maar uiteindelijk