Lief, aardig, behulpzaam, eerlijk en oprecht en hebt het verlangen naar een gezin met kinderen. Het zou leuk zijn als je affiniteit met het toneel hebt, maar dat is beslist geen must.
Ik weet niet zo goed wat ik zoek in een man. Het allerbelangrijkste is dat er gewoon een klik tussen ons is, dan gaat alles vanzelf. Ik ben lief, dus laat wat van je horen :)
Zoek jij ook naar een lange relatie. Dan ben je net als ik op zoek. Misschien word het wel erg gezellig. Lijkt mij super om leuke herinneringen samen te gaan maken. Het zal ons beiden goed doen.
Nooit getrouwd en nooit een kinderwens gehad. Ik denk dat dat de meeste mannen hier toch wel aantrekt. Leeftijd boeit mij niet zo, maar er moet wel een klik zijn, we moeten over alles kunnen praten, lachen en vooral van elkaar genieten. Ben jij deze man en kan jij je hierin vinden? Laat dan gerust een bericht