Jij bent een leuke vlotte kerel die het leuk vindt om samen op stap te gaan, niet per se uit op iets heel serieus maar als het klikt kunnen we er altijd nog voor gaan. Als jij zin hebt om een keer met mij te kletsen en te zien waar het op uitkomt, zeg ik DOEN!
Ik zoek een man die het hart op de juiste plaats heeft, die van de natuur houdt en van de mooie dingen in het leven. Uiterlijk heb ik geen voorkeur qua huidskleur, ik vind het wel belangrijk dat een man netjes voor de dag komt.
Je vind het leuk om samen te zijn met een vrouw, en je bent ook opzoek naar de klik! Die hoeft er ook niet meteen te zijn, maar een paar dezelfde interesses zou wel erg leuk zijn. Lekker op het terras zitten vind je heerlijk, maar ook samen op de bank, of een wandeling maken. Uiterlijke voorkeuren heb ik niet,