Moet iemand romantisch zijn, iemand met pure gevoelens .... iemand die alle liefde kan voelen die ik in me heb, iemand die me mooie en geweldige gevoelens kan laten zien, ik geloof in de liefde en ik geloof dat ik iemand speciaal kan vinden voor mij, ik voel dat je iemand gelukkig bent en iemand die me een echte liefde zal laten voelen ... nou, ik hoop dat je hetzelfde met me wilt en je wilt alles wat ik heb voor jou .....
Ten eerste discretie vereist.... zowel omdat ik in een relatie zit, maar zij niet van op de hoogte is dat ik bi seksueel bent. Ik ben van een schone en geschoren man, iemand die een vrouw goed weet vast te pakken, te verwennen, elkaar heerlijk laten genieten
Eigenlijk ben ik veel te veel aan het werk de laatste maanden en ik moet eens meer tijd stoppen in leuke dingen doen. Maar goed dat is me niet weggelegd geloof ik. Dan maar via zo een datingsite proberen en kijken of dat wel lukt. Zoek een lekkere bink die voor mij er is en me alles kan geven wat ik mis.