Je herkent je in mijn verhaal en wilt er samen aan werken om het gemis op te vullen. Koffers pakken om bij me in te trekken, hoef je nog niet te doen, ik doe het graag rustig aan en hier heb je dan ook begrip voor.
Je bent op zoek naar een serieuze partner in je leven die je zal ondersteunen bij alles wat je doet. Ik verwacht dat jij hetzelfde ook voor mij zult doen. Je bent begripvol en een zorgzaam persoon, net zoals ik.
Vind jij het leuk om samen lekker op restauranten tocht te gaan! Zodat je ook niet alleen uit eten moet gaan, en dan helemaal geen aanspraak heb! Gewoon gezellig met elkaar gaan eten, en misschien groeit er wel een leuke vriendschap? Als je dit wat vind, mail me dan.