Vind jij het leuk om samen lekker op restauranten tocht te gaan! Zodat je ook niet alleen uit eten moet gaan, en dan helemaal geen aanspraak heb! Gewoon gezellig met elkaar gaan eten, en misschien groeit er wel een leuke vriendschap? Als je dit wat vind, mail me dan.
Ik val op mannen met blauwe ogen en een lief karakter, reacties van mannen waarvan er geen foto zichtbaar is krijgen geen reactie terug. Mocht je wel een foto hebben en ik reageer ook niet. Dan heb ik simpelweg geen interesse. Dit is geen arrogantie maar pure eerlijkheid!
Jij bent iemand die het beste uit me probeert te halen en het toelaat dat ik het beste uit jou haal, zonder reserveringen jezelf laat zien en dat ook van mij verwacht. Jij lekker stoer en toch zachtaardig, zelfbewust. Jij met wie ik wil ontdekken de weg van de liefde, passie en vuur