Ik wil een nieuwe man in mijn leven ontmoeten, het soort man die me aardig behandelt en me beter en vol liefde zal behandelen, een man die alles zal doen voor de liefde
Uiterlijk doet er niet zoveel toe, maar je moet wel verzorgd zijn en groter dan ik ben. Nou voldoe je aan mijn wensen en sta je open voor een nieuwe relatie dan hoor ik graag snel wat van je.
Vind jij het gezellig mee te gaan vissen? Ben je iemand die van het leven geniet? Uiterlijk is bij mij niet echt belangrijk. Hygiene wel natuurlijk maar het gaat om het innerlijk. Als we samen maar veel plezier kunnen maken.