Vind jij het gezellig mee te gaan vissen? Ben je iemand die van het leven geniet? Uiterlijk is bij mij niet echt belangrijk. Hygiene wel natuurlijk maar het gaat om het innerlijk. Als we samen maar veel plezier kunnen maken.
Op zoek naar een man die het niet erg vindt om nieuwe eetgelegenheden te bezoeken of leuke dingen te doen, want ik ben een liefhebber van voedsel en wil graag dat een man me spontaan meeneemt op leuke activiteiten.
Een heer die in staat is om lief te hebben, een man die alles zal doen voor de liefde en voor zijn lover. Ik hoop dat je een charmante man bent en met mij mee kunt reizen.