Ik zou graag weer een partner willen vinden, die het fijn vind om de normale/dagelijkse dingen wilt delen met mij. Gewoon een luisterend oor, samen met een wijntje op de bank. Wie weet bloeit er iets heel moois voort uit dit.
Zie jij het ook wel zitten, om lekker in de buitenlucht te zijn, en dat met zijn tweetjes. Of zomaar spontaan de auto te pakken, en richting de grens te rijden. Hoe gekker, hoe beter!! Denk jij ook zo, en lijkt het je wat? Laat dan een berichtje achter, en ik neem meteen contact met je op.
Gezellig. En dan bedoel ik echt gezellig en ik hoop dat je je niet laat afschrikken door mijn status. Ik heb een relatie maar niet zoals jij waarschijnlijk denkt.