Ik zou graag een liefdevolle partner willen vinden, hopelijk een langdurige relatie en toewijding. Ik wil iemand die volwassen en gezinsgericht is. Je bent gelukkig en tevreden. Je bent klaar om een ??gezin te stichten. Je weet ook hoe je je tijd en financiën moet beheren
Man met interesse in het leven en een zijn hart op de juiste plek. Zelf ben in weg van de quest (tijdschrift) en wetenschap programma's. Kijk graag naar discovery en zoek iemand die dat ook leuk vind!
Laten we er iets van proberen te maken. Dus zie jij een leuke tijd met mij ook wel zitten? Ik ben er bijna zeker van als wij snel die klik hebben dat dat dan helemaal goed zal komen voor ons. Ik zal hier geduldig op een berichtje van jou wachten.
Gezellig. En dan bedoel ik echt gezellig en ik hoop dat je je niet laat afschrikken door mijn status. Ik heb een relatie maar niet zoals jij waarschijnlijk denkt.
Ben jij de gene die ik echt al me hele leven mis? Heb je net als ik al veel relaties gehad maar het was het net niet. Ik weet dat je precies begrijpt wat ik bedoel. Je moet niet verlegen zijn als je me beter wil leren kennen. Je moet wel gevoel voor humor hebben en aardig zijn met een hart van goud.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Nienke1972, 45 jaar · Roermond
Ik verwacht dat jij respectvol bent, iemand met gevoel voor humor en verder gewoon zichzelf blijft!
SexxxBomb, 48 jaar · Dinteloord
Leuke lieve vrouwen of mannen. Bedankt alvast voor alle reacties!!!! Niet te doen om iedereen persoonlijk een berichtje
Bruggemans, 49 jaar · Brugge
Jij bent iemand die het wel ziet zitten om een leuke avond te hebben. En wat daarop volgt zie jij vanzelf wel. Jij hebt zelf ook
Kretadate, 48 jaar · Biddinghuizen
Ben jij de man die bij me past en die mij als "niet officieel vastgesteld ADHD-tje" kan bijhouden..laat dan maar
Ruigechick, 47 jaar · Baarlo
Jij bent een leuke en vlotte man die het ook leuk vindt om nieuwe mensen te leren kennen. Of je een relatie hebt of niet, dat maakt
La-kiss-ha, 46 jaar · Messelbroek
Ben je ook een nieuweling hier? Of misschien een veteraan? Beide zijn prima, omdat je me kunt leren hoe het hier allemaal werkt.