Ik ben op zoek naar een leuke en gezellige man om leuke dingen mee te gaan doen en wie weet meer.. voel je daar ook wel wat voor, laat dan snel wat van je horen
Ik sta open voor veel en heb niet echt een voorkeur, wel gaat het om het genieten wat we beide graag moeten willen. Als we niet genieten van het leven doen we het ook niet goed.
Ik zou heel graag een man met gevoel voor humor willen ontmoeten - dit is waarschijnlijk een van de belangrijkste dingen voor mij. Ik zou graag willen dat hij actief is, n. Zijn eigenschappen als karakter verantwoordelijkheid en zelfvoorziening omvat, hij is doelgericht en zijn hoofddoel is het creëren