Heb je dat nou ook? Je mist van alles maar het zijn echt de kleine dingen die je mist. Je hebt geen zin in uitgaan want inderdaad dan hang je ook maar alleen. En als je met vrienden gaat dan ben je gewoon de blok aan het stel. Ken je dat?
Ik val meestal op stoere mannen. Bikers, rockers. Tattoos geen bezwaar ;-) Stuur je even een leuk mailtje? Ben verslaafd aan mijn tablet dus reageren doe ik snel!
Hoi leuke mannen, ik zoek een single of gescheiden man of een man die ook weduwnaar is geworden. Iemand waarmee ik kan lachen en huilen maar het vooral heel gezellig mee kan hebben. Voor mij is het het belangrijkste dat de klik er is.