Ik ben op zoek naar iemand met de oude opvattingen en iemand die goede manieren heeft een gezondheidsbewuste, vriendelijke en medelevende levenspartner, emotioneel en financieel goed in staat om voor zijn eigen te zorgen, ruimdenkende en betrouwbare, absoluut niet-roker en drinker. Ik geef de voorkeur aan het gezelschap van een man met persoonlijkheid en karakter, iemand die het leven vanuit een nieuw en breder perspectief ziet ...
Mentaal-emotionele afstemming. Een man met een inhoudelijk profiel, niet plat en binnen de grenzen van de aangeven leeftijd, tenzij woest aantrekkelijk ;-)
Man van dezelfde leeftijd, die samen met mij de nodige dingen wil gaan doen en eventueel wel meer op langere termijn. Verder gewoon een leuke verschijning hebben en met regelmaat tijd kunnen maken voor iets leuks samen.