Wat ik wil van een man is dat hij echt is, ze zeggen dat er hier veel oplichters zijn, ik wil dat je serieus bent en ook dat wil ik dat je trouw blijft aan jezelf. Doe niet alsof je iemand anders bent dan je bent.
Hoe je eruit ziet dat maakt mij niet zoveel uit, ik val niet op een bepaald type. Ik vind je innerlijk wel erg belangrijk en hou niet van mannen die zich onbeschoft gedragen. Je bent verzorgt en bent eerlijk en vind respect belangrijk!
Ik ben dol op een man voor iets goeds en misschien nog wel meer. Maar eerst een vriendschap opbouwen en samen de beste tijd hebben. Ik vind het heerlijk om alles te vinden en je gaat er met mij heen hoop ik?