Ik ben niet op zoek naar een bepaalde type man, leeftijd en uiterlijk zijn niet belangrijk. Voor mij telt er maar 1 ding en dat is dat ik een goed gevoel bij jou heb. Ik ben op zoek naar gezelschap en hoop die hier te kunnen vinden.
Ben jij een positieve man die graag nieuwe dingen ontdekt? En probeert het goede in elke situatie te zien, in plaats van altijd naar het slechte te kijken of iemand de anders de schuld te geven? Ik omring mezelf de laatste tijd alleen maar met positiviteit. Natuurlijk weet ik dat er altijd tegenslagen zijn
Een vriend die mijn maatje kan zijn, hij zal bereid zijn om bepaalde compromissen te sluiten om dicht bij me te komen, en soms hebben die te maken met manieren waarop mensen bereid zijn om het voor je op te nemen. Misschien moet hij zijn appartement schoner houden, dus er is eigenlijk ruimte voor mij daarbinnen
Ben je ongeveer van mijn leeftijd en heb je misschien ook je levenspartner verloren? Ik ben heel blij met mijn leven nu, ik heb geen man nodig om me te onderhouden, maar ik zou heel graag een man willen vinden voor de liefde. Ik ben ook niet op zoek naar een man die een vrouw nodig heeft om voor hem te zorgen. Natuurlijk