Ik ben hier om plezier met je te hebben, en als je genoeg passie hebt voor mij, waar wacht je dan nog op? Laten we deze droom snel werkelijkheid voor ons worden. Ik weet zeker dat dit zo lekker voor ons gaat worden dat we nooit meer anders willen.
Jij bent een echte minnaar, een pleaser en gaat voor het genot van de vrouw. Ik vind het lekker als jij goed kunt masseren. Gebonden of niet maakt voor sex niets uit, alles blijft tussen ons. Ik heb een voorkeur voor intiem geschoren mannen die een mooie uitstraling hebben.
Ook op zoek naar een leuke relatie. Ik zie vrij veel mannen, en vrouwen ook trouwens, die duidelijk iets zoeken naast een al bestaande relatie, maar ik wil je echt voor mij alleen! Haha, ik ben slecht in delen, vind het ook echt zooooo irri als iemand bijv. van mijn bord mee eet, haha.
Ik zoek een eerlijke en gezellige man, met een leuke uitstraling een goed karakter. Ik sta open voor alles, dus doe maar eens een leuke suggestie. En wie weet heb jij wel eens beet. ;-)
Ik wil graag een langdurige relatie of gezelschap met gelijkgestemde personen. Ik wil een enorm netwerk van verkoop- en adviesondersteuning, samenwerking en professionele groei. Ik heb meningen en inbreng van intelligent capabele mensen nodig.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Mop1963, 54 jaar · Maarssen
Eerlijke, lieve, liefst niet rokende man die van humor houd
Djessi1967, 50 jaar · Bleskensgraaf
Jij bent een positief ingestelde man ook als er iets is, weet je dat het goed komt. Weet je dat achter die wolk de zon schijnt.
BrendaP, 50 jaar · Wambeek
Ik zoek een man waar ik mee kan lachen maar die ook met me mee kan huilen, een echt een maatje dus. Ben jij de man die ik daarnet
HappyPlace, 53 jaar · Minderhout
Wat vind je leuk om te doen? Ik vind het heel erg leuk om voor mensen te koken dus misschien zou ik eens een keer wat voor je kunnen