Ik ben hier om plezier met je te hebben, en als je genoeg passie hebt voor mij, waar wacht je dan nog op? Laten we deze droom snel werkelijkheid voor ons worden. Ik weet zeker dat dit zo lekker voor ons gaat worden dat we nooit meer anders willen.
Je durft voor jezelf op te komen en vind niet alles zomaar goed. Je geeft tegengas maar slaat daar niet in door. Jaloers ben je niet en je geniet ook van een avondje naar de kroeg.
Wie weet ben jij wel mijn juiste mannetje! Als jij net als ik zin heb in een relatie zonder drama stuur mij dan snel een berichtje. Des te eerder wij kunnen beginnen elkaar te leren kennen. Ik kan bijna niet wachten op jou, maar ik zal wel moeten.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Nietnu, 54 jaar · Barger-Compascuum
Ik ben niet op zoek naar een relatiepartner, maar meer naar een vriend. Maar dat betekent niet dat wij eventueel geen friends
Teddybeer196708, 50 jaar · Appels
Spontane man die ook af en toe van die leuke maar gekke dingen wil ondernemen, of gewoon een glaasje wijn of drankje wil halen
Grettas, 53 jaar · Bergambacht
Ik wil iemand zijn die me serieus neemt. Ik wil niet in een gecompliceerde relatie zitten. Ik wil plezier met je maken. Kunnen
Nijntje1967, 50 jaar · Wijk bij Duurstede
Jij word geil van kant, hoge kousen en doorschijnende hempjes van net. Wil je net als ik daarmee geile seks beleven, dan ben
--XxClare, 51 jaar · Baarn
Ik ben hier om bij degene te zijn die me echt gelukkig kan maken. Ik hoop dat er iemand is die bereid is alles voor mij te doen.
Pam4u, 53 jaar · Driehuizen
Seks is in mijn gedachten en we gaan er ook voor. We moeten dat terug vinden en samen een moment van goede seks hebben. En hopelijk