Ik ben hier om plezier met je te hebben, en als je genoeg passie hebt voor mij, waar wacht je dan nog op? Laten we deze droom snel werkelijkheid voor ons worden. Ik weet zeker dat dit zo lekker voor ons gaat worden dat we nooit meer anders willen.
Een lieve eerlijke man die het leuk lijkt om op een langzame manier weer iets op wil bouwen. Kinderen natuurlijk geen bezwaar maar je moet wel vrijgezel zijn. Ik heb geen zin om ergens tussen te zitten of om iets kapot te maken. Hoop dat je dat kunt begrijpen. Een man die weet hoe hij een vrouw met respect moet
Ik ben op zoek naar mijn soulmate. Het belangrijkste voor mij is dat hij mijn waarden en interesses in het leven deelt. Hij zou aardig en sympathiek moeten zijn.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Marjon65, 52 jaar · Bitgum
Heb jij een relatie of juist niet? En zou je een gezellig gesprek willen dan ben je van harte welkom! Zie graag je berichtje
Irene12, 54 jaar · Zwolle
Ik hoop een discrete seksrelatie te kunnen opbouwen. Deze man moet wel verzorgd zijn, hygienisch, genoeg inhoud hebben,
Strangeress, 50 jaar · Almere
een knappe vent die mij draagt met zijn sterke armen.
Jennylots, 53 jaar · Antwerpen
Een man die zich bij mij op zijn gemak voelt, is ook een man die erg vurig is en er geen genoeg van kan krijgen. Hij heeft echt mijn
Harpje, 52 jaar · Makkum
Kom maar op! Wel minimaal 40 jaar!
Zigeunerinnetje, 52 jaar · Tienhoven
Jij bent de man van mijn dromen, mooi, lief, zeer aantrekkelijk en ook nog eens intelligent. Wat kan een vrouw zich nog meer