Ik ben hier om plezier met je te hebben, en als je genoeg passie hebt voor mij, waar wacht je dan nog op? Laten we deze droom snel werkelijkheid voor ons worden. Ik weet zeker dat dit zo lekker voor ons gaat worden dat we nooit meer anders willen.
Ik ben op zoek naar mijn soulmate. Het belangrijkste voor mij is dat hij mijn waarden en interesses in het leven deelt. Hij zou aardig en sympathiek moeten zijn.
Alles discreet ik ben getrouwd en misschien jij ook wel, beiden willen wij onze partner niet kwijt en dat hoeft ook niet, leuke vriendschap met fijne momenten dat zoeken wij beiden, wil je daar voor gaan geef het dan een kans
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Kaatje63196305, 54 jaar · Nieuw Annerveen
Wat vind jij van seks in de natuur? Vind je dat ook zo lekker net als ik? Ik wil genieten tot we niet meer kunnen samen. Ik hoop
DevilsLady, 51 jaar · Zwolle
volgt
19Stella66, 51 jaar · Lommel
Ik ben op zoek naar een eerlijke, ondeugende en trouwe, liefhebbende man. Wie wil me ontmoeten en op een date met mij zijn.
Stel4849, 54 jaar · Antwerpen
Vrouw zoekt vrouw
Teddybeer196708, 50 jaar · Appels
Spontane man die ook af en toe van die leuke maar gekke dingen wil ondernemen, of gewoon een glaasje wijn of drankje wil halen
Bi Happy, 51 jaar · Rotterdam
spontaan, gezellig, mannen een mooi strak lijf, genieten van het leven