Word je enthousiast over de dingen die ik voor je kan doen? Ik beloof je dat dit echt geweldig voor ons zal zijn. Stuur me gewoon een berichtje hier. Ik weet dat we hier op dit moment aardig voor elkaar kunnen zijn.
Ik weet niet wat er in de toekomst zal gebeuren, maar ik wil in het leven gelukkig zijn door moedig te zijn en op zoek te gaan naar een geweldige kerel hier. Ik hoop het.
Iemand om een leuke toekomst mee op te bouwen. Mijn ideale match zou iemand zijn die reislustig is, die spontaniteit bezit en die absoluut niet zeeziek word aangezien ik uitkijk naar een romantische cruise die in onze toekomst ligt.
Je moet romantisch en lief zijn, ik wil niet dat je verliefd op me wordt. Ik wil gewoon een neukmaatje. Je hoeft me niet geweldig te behandelen, maar me gewoon een goede tijd geven. Laten we van elkaar genieten en verder niet moeilijk doen.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Joelle001, 53 jaar · Obdam
Ik wil graag een man hebben en samen plezier hebben. Als ik dat heb dan gaan we er voor. We gaan het plezier hebben waar we beide
Bowine, 51 jaar · Enschede
Ik ben blij als je een luisterend oor kan bieden en kan luisteren naar leuke verhalen en ook pijnlijke verhalen.De dag afsluiten
Kal4ni15, 53 jaar · Baasrode
Ik ben op zoek naar een man die net als ik alleen is. Iemand die ook iets samen wil doen. Goed koken, leuke dingen doen. Kunnen
Jongjingkim, 54 jaar · Koolkerke
Ook iemand die graag in alle kleine dingen blijdschap zoekt of vind
Millene, 50 jaar · Grimbergen
Ik heb heerlijke honing voor jou....
Maria1963, 54 jaar · Eindhoven
Een man met humor, met passie en die ook een luisterend oor heeft.