Ik ben hier om plezier met je te hebben, en als je genoeg passie hebt voor mij, waar wacht je dan nog op? Laten we deze droom snel werkelijkheid voor ons worden. Ik weet zeker dat dit zo lekker voor ons gaat worden dat we nooit meer anders willen.
Een lieve eerlijke man die het leuk lijkt om op een langzame manier weer iets op wil bouwen. Kinderen natuurlijk geen bezwaar maar je moet wel vrijgezel zijn. Ik heb geen zin om ergens tussen te zitten of om iets kapot te maken. Hoop dat je dat kunt begrijpen. Een man die weet hoe hij een vrouw met respect moet
Je houd van anaal oraal en alles wat we dan zo samen even kunnen bedenken, je vind het niet erg dat ik gebonden ben en het liefste thuis in eigen bed de sex zou bedrijven,
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Marjann66, 50 jaar ·
Mannen zoek toch iemand van je eigen leeftijd! Dat is wat ik een tijdlang gedacht heb. Maar dat krijg je wel als je verlaten
Wetandhot, 51 jaar · Almelo
Als je net als mij op zoek bent naar die ene persoon die jou seksueel goed kan verwennen dan moet je niet verder zoeken, want
Artistiekje, 51 jaar · Roeselare
Je stelt jezelf open voor nieuwe dingen en gaat mee met de flow...ik ben erg benieuwd tot welk niveau we dit samen kunnen brengen.
Aukje0, 52 jaar · Emmen
Ik zoek een betrouwbare, lieve en spontane man.
Aandemannu, 54 jaar · Moerkapelle
Gezellige man met inhoud.
GoldenLov670216, 50 jaar · Sint-Niklaas
Je bent een geduldig en rustig persoon, je houdt niet van een hele avond op de zetel door te brengen maar hebt ook graag wat actie