Je bent misschien zelf ook voor je gevoel dan onzichtbaar ? je wilt ook discreet en op je gemak iemand leren kennen? Je bent niet ouder dan 75 en zeker niet jonger dan 40..
Ik zoek een man die respectvol en lief is. Iemand die echt mijn vriend kan zijn, samen wil dineren en mij kan laten lachen. Een onafhankelijke man die allesbehalve saai is.
Ik val voor mannen die lekker in hun vel zitten, met een brede interesse en een open blik de wereld inkijken en die zichzelf niet zo serieus nemen. "De beste relatie is er een waarin elkaar liefhebben groter is, dan elkaar nodig hebben". Dat vind ik een mooie zin die wel verwoord hoe ik een relatie