Jij en ik en een geweldige tijd, het is perfect zoals je me kunt vertellen. Alleen doen we wat we willen. Wil je het meest ontdekken en doen wat we het leukst vinden?
Ik zoek een leuke man om gezellige en leuke dingen mee te ondernemen. Geen man die dagelijks naar de kroeg gaat. Een man die het leuk vind me mee uit te nemen en samen op ontdekking te gaan.
Ben je alleenstaand en ben je ook op zoek naar een maatje? We doen wat we willen en dat is ook zo leuk. Laten we doen wat we het leukst vinden. Denk je ook hieraan?
Ik val voor mannen die lekker in hun vel zitten, met een brede interesse en een open blik de wereld inkijken en die zichzelf niet zo serieus nemen. "De beste relatie is er een waarin elkaar liefhebben groter is, dan elkaar nodig hebben". Dat vind ik een mooie zin die wel verwoord hoe ik een relatie