Ik zoek gewoon een lekker man, je weet wel zo een kruising tussen een stevige macho, knuffelbeer, gentlemen en een zachtaardige goedsul. Dus eigenlijk van alles een beetje in 1 man.
JE BENT EEN VROUW! (GoldieGirl: je bent onze favoriet hier!) Mannen hoeven mij NIET bij hun favorieten te zetten, te benaderen of flirts te sturen. Je krijgt op voorhand al NUL op je rekest. Vergeet het. Ik heet niet voor niets: "Bi zoekt MEISJE! Dus, DAMES: Ik ben een energieke turbo-stuiterbak, met (volgens
De man van mijn dromen. Ik geloof in de blauwe prins, een vriendelijke heer, eerlijk, dapper, een hardwerkende man die niet bang is om zijn leven opnieuw naast me te beginnen. Ik wil dat de man van mijn leven van me houdt.