Ik ben op zoek naar een loyale, eerlijke, trouwe, oprechte en doelbewuste man. Ze denken dat als je nee zegt er veel andere mooie meisjes zijn die ja zeggen. Ik heb een man nodig die alleen mij wil en liefheeft, die er zeker van zal zijn dat we voor elkaar geschapen zijn. Ik weet dat het moeilijk zal zijn om daar achter te komen, maar ik ben er klaar voor en je kunt mijn innerlijke wereld ontdekken. Als je me een beetje beter kent, zul je begrijpen dat ik een tere bloem ben die zorg, respect en liefde nodig heeft.
A bon vivant, een levensgenieter dus, dat moet jij wel zijn. Het leven is zo mooi dat wij samen elke dag daar het maximale uit moeten proberen te halen. Ik wil een energieke man die veel wilt doen en mij, op zijn tijd, wel eens wilt verrassen.
Het zou fijn zijn als je niet allemaal gekke eisen hebt, en je niet op zoek bent naar de perfecte vrouw. Want dat ben ik niet. Ik ben gewoon mijzelf en laat een ander in zijn waarde, en verwacht dat ook terug. Ik val niet op een bepaalde huidskleur, of achtergrond. Reageer nu maar gewoon!