Ik ben op zoek naar een loyale, eerlijke, trouwe, oprechte en doelbewuste man. Ze denken dat als je nee zegt er veel andere mooie meisjes zijn die ja zeggen. Ik heb een man nodig die alleen mij wil en liefheeft, die er zeker van zal zijn dat we voor elkaar geschapen zijn. Ik weet dat het moeilijk zal zijn om daar achter te komen, maar ik ben er klaar voor en je kunt mijn innerlijke wereld ontdekken. Als je me een beetje beter kent, zul je begrijpen dat ik een tere bloem ben die zorg, respect en liefde nodig heeft.
Zoek je net als mij een leuke partner met wie jij je dagen weer wat leuker kan maken. Ben je het alleen zijn ook zat en wil je weer samen aan tafel zitten als je gaat eten. Ben je klaar om de liefde van je leven dan toch te vinden?
I believe in 100/100% and being fair with each other.honesty and communication are keys to a good relationship. understanding and compassion for each other is one thing that I learned that makes a better relationship too.I believe that two people should listen to each other.If no one speaks up,then
Ik ben al een tijdje alleen, nooit getrouwd geweest maar af en toe wel een relatie. Mijn collega's vonden het tijd dat ik weer iemand tegen kwam die mij van top tot teen zal gaan vertroetelen. (Nu doen mijn trillende speeltjes dat...) Hoewel ik denk dat dat eerder andersom zal zijn. Als zij eens wisten wat