natuurlijk een gezellige vent met wie ik heerlijk kan feesten zoals bij de carnavals! maar alsjeblieft geen drank orgel! Geniet maar drink met mate zeg ik altijd. Lief en warm. Een avondje op de bank met een wijntje kun jij ook erg goed waarderen
Je bent net als ik en geniet gewoon van het leven maar er is toch iets wat je mist. Je bent een leuke man die wel van een romantisch avondje houd en die me behandelt zoals je een vrouw moet behandelen.
Als alles wat ze zeggen kunt puur en alleen Ja is of Nee. Dan stopt het voor mij direct. Ik hoor liever andere antwoorden als ik iemand iets verteld of vraagt. En verder gewoon even de poging nemen om mij iets te laten vertellen en zelf ook het een en ander los te laten. Dan zie ik een leuke tijd en geen problemen