Ben jij die charmante man van 35+, die het met mij nog veel gezelliger wil maken? Stuur mij dan een berichtje waar ik blij van word. Afstand is geen bezwaar, uit de buurt of niet.
Als alles wat ze zeggen kunt puur en alleen Ja is of Nee. Dan stopt het voor mij direct. Ik hoor liever andere antwoorden als ik iemand iets verteld of vraagt. En verder gewoon even de poging nemen om mij iets te laten vertellen en zelf ook het een en ander los te laten. Dan zie ik een leuke tijd en geen problemen
Alleen zijn is saai dus een leuk maatje om gezellige dingen te doen is wel een must. Ik hoop op meer natuurlijk maar vind dat wel een mooie start. Zullen we dat elkaar gewoon gunnen?