Het zou toch jammer zijn als we iets op kunnen bouwen en dat het dan gelijk alweer mis gaat? Ik zou daar echt keihard van balen en zou het veel beter vinden om het dan rustiger op te bouwen en te zorgen dat het niet meer kapot kan.
Je ben een man die vol in het leven staat, je bent serieus maar ook een lekkere flapuit. Je vind het heerlijk om naar een ondergaande zon te kijken, maar je houd ook van een feestje. Het belangrijkste is dat je graag een vrouw wilt leren kennen!
Als je op zoek bent naar de juiste liefde dan denk ik dat ik je dat ook kan geven. Laten we samen fantastische dingen doen. Ik beloof je dat we vandaag iets geweldigs zullen hebben. Daar ben ik heel zeker van.