Het zou toch jammer zijn als we iets op kunnen bouwen en dat het dan gelijk alweer mis gaat? Ik zou daar echt keihard van balen en zou het veel beter vinden om het dan rustiger op te bouwen en te zorgen dat het niet meer kapot kan.
Leeftijd is geen probleem voor mij en voor jou ook niet het is tenslotte maar een getal. Het gaat om de inhoud die je aan elkaar kan geven en vanuit daar gaan werken aan iets wat kan ontpoppen in iets mooi's
Een man die niet in hokjes denkt en mijn uiterlijk ook wel leuk vind. Als jij zelf ook tattoos of piercings zou hebben vind ik dat alleen maar leuk. Jij bent iemand die zichzelf is ieder in zijn waarde laat.