Een spontane eerlijke man met nog een heerlijke jongensachtig karakter. Ik hou wel van wat speels maar ook kan serieus soms prettig zijn. Niveau is niet van belang maar een goed gesprek op z'n tijd vind ik wel belangrijk.
Je kunt niet blijven proberen om om alles te blijven lachen, soms raak ik makkelijk geïrriteerd. Ik denk dat wij een klein praatje moeten gaan maken, misschien kun je even op mijn profiel reageren en het met mij over een paar dingen hebben?
Het zou fijn zijn als je niet allemaal gekke eisen hebt, en je niet op zoek bent naar de perfecte vrouw. Want dat ben ik niet. Ik ben gewoon mijzelf en laat een ander in zijn waarde, en verwacht dat ook terug. Ik val niet op een bepaalde huidskleur, of achtergrond. Reageer nu maar gewoon!