Ik ben op zoek naar iemand de net als ik lekker down to earth is. Mijn motto is doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Ben jij de match voor het leven? Ben je lief leuk en romantisch? Dan zoek ik jou.
Ik zoek gewoon een lekker man, je weet wel zo een kruising tussen een stevige macho, knuffelbeer, gentlemen en een zachtaardige goedsul. Dus eigenlijk van alles een beetje in 1 man.
Ben jij die charmante man van 35+, die het met mij nog veel gezelliger wil maken? Stuur mij dan een berichtje waar ik blij van word. Afstand is geen bezwaar, uit de buurt of niet.