Ik hou van een warme en sympathieke man, een maatje waarmee ik gezellig mee kan praten, alles mee kan delen, lief en leed. knus op de bank tv te kijken of gewoon in stilte genieten en een boek te lezen. Soms kan uitspatten in vrolijkheid en spontaan iets leuks en onverwachts te gaan doen.
Ik hoop je hier te vinden, bij voorkeur ben je groot en stevig en kun je je vinden in wat ik hierboven geschreven heb. Aanvullingen of andere invalshoeken zijn natuurlijk van harte welkom. Ik kan hier nog veel meer schrijven maar ik besef heel goed dat een wensenlijst eigenlijk onzin is....
Je hoeft niet het uiterlijk van een filmster te hebben en het lichaam van een bodybuilder zolang je weet wat er van een toyboy gevraagd word en die taken braaf uitgevoerd worden wij hele goede vriendjes!