Ik ben gek op mannen die mij kunnen verrassen, sinds mijn scheiding is alles een stuk minder spannend geworden en moet ik veel alleen doen, ik kan dus wel weer wat "mannelijke" hulp gebruiken.
Ik heb een man nodig die me kan geven wat ik wil in het leven. Als je open staat voor alle mogelijkheden die ons zullen overkomen, zou ik het geweldig vinden! Ik heb een geile vent nodig die nog steeds actief is op seksgebied en mijn speelkameraadje in bed kan zijn.
je vindt het wel fijn om een maatje te hebben waarmee je samen iets kunt doen. Die je er door heen sleept wanneer je het moeilijk hebt of je de bekende schop tegen je achterste geeft wanneer je die nodig hebt.
Ik wil een leuke tijd met je doorgaan en dat heb ik zo hard nodig. Ik wil een geweldige tijd hebben met een man en oud worden met hem. Is dat ook op dit moment een gedachte voor jou?
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
JackyBHBP, 58 jaar · Hartwerd
Ik wil een nieuwe man in mijn leven ontmoeten, het soort man die me aardig behandelt en me beter en vol liefde zal behandelen,
Openmin19590812, 58 jaar · Almere Haven
Ik zoek een maatje om leuke dingen mee te kunnen gaan doen ter afleiding.
Mauraxx, 59 jaar · Alphen aan den Rijn
Ik hou ervan om een ??man te hebben en ook tijd met hem door te brengen. Dat is zo'n goed gevoel. Alleen is zo alleen en ik denk
HeerlijkMoppie, 58 jaar · Rotterdam
Een lieve man die ervoor wil gaan.
Gensusan1958, 59 jaar · Utrecht
Volgt
Limburgspracht, 57 jaar · Aarschot
Wat voor iemand zoek ik? Gezocht: man die mij wil helpen bij het opstellen van een leuke tekst hier. Ik heb het meermalen geprobeerd,