Iemand die wel de tijd voor me neemt. En niet alleen maar bezig is met z,n eigen hobby. Ik wil ook wel weer eens wat leuks doen met een man aan mijn zijde. Ik hoop dat jij die man wil zijn.
Ik zoek een man die niet alleen wil praten maar ook me diep in de ogen wil kijken en wat spannends en stouts met me wilt doen! Maar laten we eerst een praatje maken voordat we verder gaan en kijken of we dezelfde wensen hebben en of we elkaars behoeften en verlangens kunnen uit laten komen, als dat klopt dan komt
Dit is op zeer korte termijn, liefst zo snel mogelijk. Als het kan voor meerdere keren. Je bent goed geschapen en kan een vrouw goed verwennen. Het gaat niet om een vaste liefdesrelatie maar puur voor de seks. Heb jij interesse, stuur mij een bericht met foto
Iemand dat liefdevol is en gevoel voor humor. Iemand die met veel passie zijn dagelijkse bezigheden uitvoert. En het belangrijkste is dat jij eerlijk en betrouwbaar bent! Groetjes... Fien.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Paulapips, 58 jaar · Venlo
Heb jij een soortgelijke situatie meegemaakt en zou jij er alles aan willen doen om samen gelukkig te worden? Ik wil met jou
Marcyell, 58 jaar · Fleringen
Je bent gezond en hebt geen enge soa's ofzo als je in mijn kutje wilt glijden. Ik heb echt heel veel seks nodig en snel.
Maria009, 59 jaar · Breukelen
Je moet ongeveer hetzelfde zijn als ik. Ik hoop dat jij ook voor de rest van je leven je wil binden!
Think2 , 57 jaar · Deurne
Je bent een echte heer en je bent ook hier om iets zinvols en echts te vinden. Als we eerst vrienden kunnen worden, zou dat het
Vaudeville, 58 jaar · Venray
Ben op zoek naar een interessante man die zo wie zo, van humor houdt en zelf ook humoristisch is, zelf drink ik niet, maar vind
Memyselfandi62, 55 jaar · Burst
Charmant en vrolijk. Attent en romantisch. Die woorden komen het eerst in mij op. En ik ben echt geen strenge dame. Als jij