Iemand die wel de tijd voor me neemt. En niet alleen maar bezig is met z,n eigen hobby. Ik wil ook wel weer eens wat leuks doen met een man aan mijn zijde. Ik hoop dat jij die man wil zijn.
je vindt het wel fijn om een maatje te hebben waarmee je samen iets kunt doen. Die je er door heen sleept wanneer je het moeilijk hebt of je de bekende schop tegen je achterste geeft wanneer je die nodig hebt.
Ook jij bent reislustig en ondernemend. Je houdt van cultuur en ziet er niet tegenop om eventueel zelfs een kamer te delen met mij. Je houdt van wandelen en erop uit gaan. Gezellig een drankje ergens drinken is niet tegen dovemansoren gezegd.
Wat zoeken en bieden wij: Vlot, schoon, verzorgt, intiem geschoren, geen BBS, privacy. Ben jij die lekkere jonge atletisch gebouwde man met een flink formaat en een goed uithoudingsvermogen, vrouwgericht (het gaat dus niet alleen om jou) heb je geen problemen met het maken van foto's en video (voor
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Mirianne60, 58 jaar · Dwingeloo
Ik hoop bij een man te zijn die echt in mij geïnteresseerd is, en zoveel mogelijk tijd met me door wil brengen, iemand
Lovesintmaarten, 55 jaar · Assen
Lees maar over mij
MissXmas, 59 jaar · Hoogkarspel
Op zoek naar een leuke maatje voor een gezellig avondje met spanning en erotiek.
Volksdanseres, 55 jaar · Reeuwijk
Ben jij net als ik een levensgenieter en kan jij de oren van mijn kop kletsen of leuke grapjes maken en mij laten lachen? Dan
Madelief1961, 56 jaar · Brugge
Je een heerlijke geile vent bent die een seks verslaafde vrouw kan temmen. Niets is te gek en in voor nieuwe avonturen en mogelijkheden.
Diniee, 56 jaar · Enschede
Je moet wel wat durven op sex gebied. Hoe je eruit ziet en wat je leeftijd is dat maakt me niet zo veel uit. Je moet durven de leiding