Ik ben geïnteresseerd in een man die ook veel zin heeft in seks en een hoog libido heeft. Masseren, voorspel, orale seks en noem maar op! Als je goed naar mij luistert dan kan ik lief voor je zijn, maar als je dat niet doet dan krijg je straf! Natuurlijk bespreken we alles vooraf zodat we precies weten
Jij bent een lieve man die ook alleenstaand is. En net als ik ben je dat zat. Je leeftijd is niet belangrijk, wel dat je nog energiek en vol levenslust zit.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Mariellex, 56 jaar · Giessenburg
Jij, nette en gezellig man kan goed een boom opzetten en als jij eenmaal aan de praat bent weet je niet meer te stoppen. Ik kan
Nw Ellee, 56 jaar · Soest
Ik heb een man nodig die overal naast me staat. Iemand die me niet zal opgeven. Hij moet sterk zijn, willen liefhebben en plezier
Gekopsexxx, 57 jaar · Haren
Direct en klaar voor wat actie. Geen zinloze mailconversatie want het is niet de bedoeling dat we een band krijgen, ik kick
Poesiemauw, 55 jaar · Sneek
Vind jij het gezellig mee te gaan vissen? Ben je iemand die van het leven geniet? Uiterlijk is bij mij niet echt belangrijk.
RitaOlsen, 55 jaar · Garsthuizen
Trefwoorden: leuk uitziend en gekleed, beetje stoer maar wel zachtaardig, gezelschapsmens, leuke dingen ondernemen,
Taline, 56 jaar · Glimmen
Doe met me alles wat je kunt en laat me weten of je me leuk vindt, ik hou erg van seks dus ik wacht op je!