Je wil op een date gaan waarbij het niet noodzakelijk om drankjes gaat. Maar eten is leven. Het is dus noodzakelijk dat we wat te eten krijgen. En jij kunt mijn ultieme beste vriend zijn!
Ik wil weten of we het kunnen laten gebeuren. Om eerlijk te zijn is dat het meest perfecte idee ooit. Zullen we ontdekken of dat is wat we echt leuk vinden? Is dat wat je ook wilt?
Dus nu is tijd om wraak te nemen. Hopelijk vind je het niet erg, maar ik wil mijn man wel confronteren met de affaire die ik heb (gehad). We zullen een paar foto's maken terwijl we het doen, zodat ik kan bewijzen dat ik hem bedrogen heb. Maak je maar geen zorgen, je hoeft niet herkenbaar te zijn,
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Andry, 55 jaar · Boschoord
Wat ik zoen is een maatje, een lieve man om van alles mee te delen.
Melissa55 , 55 jaar · 's-Gravenzande
Mijn voorkeur is een man met een behaarde heerlijke grote lul. Ik wil best wel een stukje rijden als de man het waard is. Ik zoek
Biirteh, 55 jaar · Westervelde
Ben je op zoek naar een vrouw om tijd mee door te brengen? Ik zoek je als dat waar is. Ik denk dat we er ook een geweldige tijd van
Aifke, 58 jaar · Grashoek
Een rustig persoon die weet waar hij over praat. Die eerlijk en oprecht is, warm en meelevend. Leeftijd vind ik niet zo belangrijk,
Babbelenmetel, 58 jaar · Leeuwergem
Misschien weet je wel een fijne manier om me de mond te snoeren. Niet door me af te breken maar misschien door me van repliek
Nw Ellee, 56 jaar · Soest
Ik heb een man nodig die overal naast me staat. Iemand die me niet zal opgeven. Hij moet sterk zijn, willen liefhebben en plezier