Ben op zoek naar een praatmaat, een sporten en een man die van reizen houdt, ben geen claimer. ik zou het fijn vinden om met een leuke, sportieve man dingen te ondernemen. Ik voel met jong en wil nog van alles doen Misschien jij?
Ik ben gek op mannen die mij kunnen verrassen, sinds mijn scheiding is alles een stuk minder spannend geworden en moet ik veel alleen doen, ik kan dus wel weer wat "mannelijke" hulp gebruiken.
Dus nu is tijd om wraak te nemen. Hopelijk vind je het niet erg, maar ik wil mijn man wel confronteren met de affaire die ik heb (gehad). We zullen een paar foto's maken terwijl we het doen, zodat ik kan bewijzen dat ik hem bedrogen heb. Maak je maar geen zorgen, je hoeft niet herkenbaar te zijn,
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
SphiiaX-, 55 jaar · Loenhout
nou voor nu ben ik op zoek naar een echte vriend, een vriendschap die ik kan praten. Maar als er liefdes opduiken. Word ik heb
Bulletj19610726, 56 jaar · Geraardsbergen
Lief aardig en een mogelijkheid tot oordelen en beoordelen. Behalve rustig ben je ook druk in sommige dingen. Je kan vol passie
Grootsteliefhebster, 58 jaar · Hoogeveen
Een leuke lieve en gezellige man
Buufie, 59 jaar · Zwanenburg
als je nog op mijn profiel zit, dan zul je wel enig interesse hebben en zal het wel goed zitten denk ik
Liefdiefje, 58 jaar · Hornhuizen
Je wilt niet perse een relatie, je staat open voor meer dan seks alleen.