Ik wil weten of we het kunnen laten gebeuren. Om eerlijk te zijn is dat het meest perfecte idee ooit. Zullen we ontdekken of dat is wat we echt leuk vinden? Is dat wat je ook wilt?
Wat zoeken en bieden wij: Vlot, schoon, verzorgt, intiem geschoren, geen BBS, privacy. Ben jij die lekkere jonge atletisch gebouwde man met een flink formaat en een goed uithoudingsvermogen, vrouwgericht (het gaat dus niet alleen om jou) heb je geen problemen met het maken van foto's en video (voor
Ik ben geïnteresseerd in een man die ook veel zin heeft in seks en een hoog libido heeft. Masseren, voorspel, orale seks en noem maar op! Als je goed naar mij luistert dan kan ik lief voor je zijn, maar als je dat niet doet dan krijg je straf! Natuurlijk bespreken we alles vooraf zodat we precies weten
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Ernaxx, 59 jaar · Passendale
Je bent een aardige man, je zou iets leuks met me gaan doen, we zullen de dag samen genietend door gaan brengen. We hoeven alleen
Dddormetina, 58 jaar · Attenrode
Een rustige persoon die openstaat voor meer
Lorenaaatje, 57 jaar · Roeselare
goed en goedgeluimd met positieve instelling in het leven staand. mooi om naar te kijken en trots om mee over straat te lopen
Gloria1959, 58 jaar · Nieuw Namen
Als je geïnteresseerd bent in mij denk ik dat je me moet berichten. Laten we vandaag voor ons laten werken. Ik zal alles
Pangasius, 56 jaar · Hasselt
Ben jij de man waarmee ik een gezellig chat kan hebben.
Ellyke, 56 jaar · Turnhout
Graag op zoek naar iemand die tegen chaos en hectiek kan. Een goede dosis humor, maar ook serieus kan zijn. Rokers geen bezwaar,