Een man met een warme familie en hele lieve vrienden. Die kan ik jou in ruil ook aanbieden. Samen maken wij er een hele leuke tijd van en het mooiste zou zijn als dit voor altijd tussen ons kan duren. Wat vind jij ervan?
Een knappe man met een vriendelijke en fijne warme lach, mooie ogen die mijn doen smelten en waar ik verliefd op ken worden. Leuke hobby's en heb je die niet wie weet word ik wel jou nieuwe hobby.
Ook jij bent reislustig en ondernemend. Je houdt van cultuur en ziet er niet tegenop om eventueel zelfs een kamer te delen met mij. Je houdt van wandelen en erop uit gaan. Gezellig een drankje ergens drinken is niet tegen dovemansoren gezegd.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Hhesssy, 58 jaar · Melick
Ik zoek iemand met een plan, een doel in het leven. Iemand die iets wil bereiken. Een toegewijde man die mij blij maakt. Je bent
Sproetenkoppie, 57 jaar · Dordrecht
Graag een man die zelfstandig en vrijgezel is. Als je in een lat-relatie heb ik geen moeite mee. Je bent een man die niet al te
MurielKasmin, 58 jaar · Wassenaar
Volgt
ZoyaD, 59 jaar · Berchem
ik ben niet meteen op zoek ben naar een vaste relatie omdat je zoiets niet kunt forceren. Maar een vriendschap is op dit moment
Bloemmetj610523, 56 jaar · Bemmel
Man van dezelfde leeftijd, die samen met mij de nodige dingen wil gaan doen en eventueel wel meer op langere termijn. Verder
JustABreak, 55 jaar · Herentals
Je zou een freewheeling soort man moeten zijn die bereid is om soms met me om te gaan! Je zult niet verlegen voor me zijn, want